söndag 30 november 2014

- BLOGVEMBER CHALLANGE -

Först och främst tack Ida-Marie för nomineringen.
Second: Förlåt att det tagit så länge att svara.
 
Men här kommer det :)
 
1. Vad är roligast med att blogga?
 
Det roligaste med bloggandet är förmodligen det att man vet att man har de senaste åren av sitt liv "sparade".
Bloggen är lite som ett online kassaskåp.
Om alla bilder skulle försvinna vet jag i alla fall att de finns kvar på bloggen :)
och så kan man alltid kolla tilbaka när något hände om man glömt bort datumet. (förstås skrivs inte allt på bloggen men det mesta).
 
Och så är det ju roligt att dela med sig och få skriva av sig.
.. och inte är läsarna så tokiga heller ;)
 
2. Vad gör min blogg speciell?
 
 Bildrena!
Jag är faktist skitdålig på att skriva text så därför försöker jag satsa på bildrena istället.
MYCKET BILDER och LITE TEXT!

3.Hur ser min blogg ut om ett år?
 
Om ett år hoppas jag att bloggen är större, roligare och har en röd linje.
Jag är lite ute och "söker" ännu hur bloggen skall se ut.
Jag hoppas också att jag om ett år har mera tid att satsa på bloggen :)

4. Vilket var mitt allra bästa inlägg?
 
SHIT!
Ingen aning faktist.
Har skrivit blogg i 4 år så har en hel del inlägg bakom mig.
Och jag tycker inte att det inlägg som samlat mest kommentarer eventuellt är det bästa..
:)

5.Vilka andra bloggar/bloggare inspirerar mig?
 
 
Läser massor med bloggar men den finlandssvenska bloggen jag läst längst är nog Janinas.
Andra som insiperar mig är
 
Ziio 
 

1 kommentar:

  1. Kul att få vara en av de bloggare som inspirerar dig <3

    SvaraRadera