söndag 9 november 2014

- Farsdag -

Idag har vi som säkert många andra firat farsdag!
Vi började med att "väcka" upp pappa (Niko) som redan var vaken eftersom Alice skrivit HUNGRIIG i hans öra i en halv timme före vi orka reagera.
Pappa fick en blus, ett kort samt bulle och semla som Alice bakat i dagis.
 En kopp kaffe koka jag också för att få hans motor igång ;)
 10 får vi till mina föräldrar för att äta brunch.
 :)



Efter brunchen åkte vi hem och satt med mössan på en några timmar då mamma gjorde sig i ordning ;)


 Sen bar det av till åldringshemmet där min moffa är på.
Mamma hade bakat kaka så dit for vi hela gänget för att fira honom. 
och mössan hängde med..
söt visst <3

Efter att vi firat moffa åkte vi vidare till Nikos föräldrar för att fira Nikos pappa!
OCH därifrån till Nikos fammo och faffa!

Nu har vi slappat hemma en stund och snart skall vi igen åka till mina föräldrar för att äta MAT :)

Så sådant!

Hur brukar ni fira farsdagen :)


2 kommentarer:

  1. jag brukar fara till min pappa som bor i Kimito men de här året var han i Tallinn så blir att fara någon annan dag istället. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va synd att han var i Tallin men ni får ta igen de :)

      Radera