torsdag 13 november 2014

- VART ska vi åka på bröllopsresa? -

Nu skulle jag behöva er HJÄLP!

Vi har tänkt åka på bröllospresa direkt efter bröllopet.
Problemet är nu det att vi inte kan bestämma oss vart vi skall åka.
Det finns ju så många fina destinations!
OCH vi skulle vilja boka resan rätt så snabbt.

Vi skulle villa nånstans vid Medelhalvet.
Nånstans där det finns palmer, turkosa vatten och god mat.
Gör inget ifall det är lite längre bort men en 7 timmars flygresa är nog max.

Nu skulle jag alltså vilja ha era idér på vart vi borde åka!
Vill höra vart NI skulle åka om ni skulle åka på bröllopsresa ! 

Här kommer lite förslag vi själva funderat på, vet ni något om dessa platser eller har några amdra bra alternativ så öppna era munnar.. Eller låt fingrarna glöda :D

Nizza
Dubrovnik

Santorini

6 kommentarer:

  1. Maldiverna! Paradiset, utan att överdriva så är det mer fantastiskt än vad man ser på bild. Vi körde en vecka där o sen vidare för en vecka i Dubai. Blev den perfekta kombon av slapp och shopping (och lite kortare flygtid på hemvägen) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAA det har jag sett på men det är vell jätte dyrt :( men ser HÄRLIGT ut!

      Radera
  2. Själv drömmer jag om att åka till Kroatien på bröllopsresa! Ska gifta mig nästa sommar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du också skall gifta dej nästa sommar :) Kroatien tror jag inte är ett dåligt val alls :)

      Radera
  3. var till Split i Kroatien förra våren och det var nog ett land jag förälskade mig i! inte sådär typiskt turistigt som andra medelhavsländer.. å väldit vackert! Dubrovnik står nu högst upp på min reselista :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm :D kanske nåt man borde se närmare på då :D tack för det!

      Radera