tisdag 11 november 2014

- alla borde ha en Niko -

Det är väldigt sällan jag bloggar från mobilen men nu har jag en minut extra tid så tänkte visa gubben min! 

Och jag kommer så att få skällor för dethär, men inget inte som går att sköta med ett par pussar ;) 

Niko hatar att synnas i bloggen. Han är tvärtemot mig en sådan som gör allt för att inte hamna på bild. Ni kan ana hur svårt det var att få med honom i Gifflar tv reklamen :)
Men ja, ja anser han också borde få lite beröm och synlighet eftersom han är en så hiskelit härlig människa.. Okej ja kanske har lite dålit o vara pga. att ja va en så elak flickvän idag som marrade på honom att vi alltid är sena.. men hade no annors också tänkt lyfta fram honom i bloggen nån dag!
Hemma går det inte att blogga om honom eftersom höken står bakom mig! 

Nåjo men alla barn borde ha en Niko till pappa! 
Niko är en passlig komplott av kärlek, lekfullhet, trygghet och gränssättare
( herregu kommer int på nå bättre ord).. 
Han är super med Alice och hjälper till en massa hemma hos oss. T.ex. Är det Niko som stryker ALLT. Han har inget emot det eftersom han då kan kolla på sina favvo program medan jag har ögonen på Alice. 
Han har ett <3 av guld och finns allti där för mig i vått och torrt! 

Väntar så på den dagen jag får bli hans fru <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar