tisdag 18 november 2014

- MISSA inte 15 % rabatt hos Hiusmuotoilua Tunteella "

Nu har jag fått en otrolig chans att göra samarbete med Hiusmuotoilua Tunteella!!
Skrev ett inlägg om dem för ca 2 månader som ni kan läsa HÄR!


Hiusmuotoilua Tunteella är en frisör/barberar salong i Åbo centrum som består av ett team på 9 pers.
Riika beskriver teamet som "MAAILMAN PARAS TIIMI" och det märks verkligen då man stiger in i salongen.
Riika menar att hemligheten bakom teamets framgång är att alla har på ett eller annat sätt varit bekanta före de ingått i samarbete med varandra.
Riika menar också att det inte finns någon RANG ordning utan alla är jämlika!

Hiusmuotoilua Tunteella har fått mängder av priser men de två mest nämnvärda är att Hiusmuotoilua Tunteella blev i januari utnämnd till årets  FÖRETAG samt att bossen Riika blivit vald till Finlands mest berömda frissör.



Sen till skolningen.
Hela teamet har en världsskalss skolning Sassoon bakom sig och Riika går som bäst Mazella & Palmers skolning.
Jag som inte hade nån aning om vad/vem detta är, frågad och fick till svar: "ne on  mun mittakaavassa koko maailman teknisimmät tyypit".
Riika själv har gått skolningen i London medan de andra har gått i Finland. Riikas dröm är att ta hela teamet med till London!
Förutom detta går de hela tiden på skolningar i Finland och väljer noga ut de som  de får mest ut av!
De gör mycket samarbete med t.ex. Piia Hiltunen som sminkar i Huippumalli haussa programet. 

Med andra ord verkligen kunniga typer och bäst av allt så väldigt jorddnära!



Så till samarbetet!

Om ni bokar en tid som är inom NOVEMBER månad så får ni 15% rabatt då ni nämner mitt namn eller min blogg. Ni har alltså ca två veckor på att besöka salongen :) Det är ingen skillnad vem av frissörerna/barberarna ni bokar till, rabatten gäller alla!
Klicka HÄR för att komma till deras hemsida och för att läsa mera om personalen.
Ring HIT ---> 040-4847728 för att boka tiden och glöm inte att nämna mitt namn eller bloggen!

Detta är ett erbjudande ni INTE vill missa!
LOVAR!! 

Till Riika kan det vara svårare att få tid, men det lönar sig alltid att kolla. Hiusmuotoilua Tunteella är  kännt så tiderna far direkt. De lägger ofta tider lite vartefter så lönar sig att kolla :)
Men där finns ännu så det räcker:)


Ännu i två veckors tid är "salongen" på
Puolalankatu 4, 20100i Åbo.
Sen byter de address.

På deras facebook sida som ni kommer till genom att klicka HÄR hittar ni massa bilder på olika frisyrer och färgningar :)

Här är bilder på teamet.


riika_.jpg
Riika
petra_.jpg
Petra
tiina_.jpg
Tiina
jesse_.jpg
Jesse
terhi_.jpg
Terhi

maarit_.jpg
Maarit
lauri_.jpg
Lauri



Sari.jpg
Sari
annika.jpg
Annika

7 kommentarer:

  1. Då får man hoppas att de andra frisörerna inte har 2-3 månaders väntetid ;) Synd att jag var och klippte mig igår!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du fick till ett samarbete! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA ! jätte kul :) tänker du boka tid? :D eller e du behov av en klippning?

      Radera
  3. Hej! Tror du att jag kunde få rabatten om jag nämnade din blogg medan jag betalar? Jag bokade via nätet så...:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de borde no gå :) bara du boka inom november :)

      Radera
  4. Alltså att din tid är inom denna måna :)

    SvaraRadera