fredag 28 november 2014

- Black friday -

Ingen skillnad vad du gör på nätet så kan du inte undvika BLACK FRIDAY.
Jag måste ärligt säga att jag inte had NÅN aning om vad det var förrän några timmar sedan.
Nu är jag lite väl bekant med det där sjuttons BLACK FRIDAY som verkligen är är väldigt svart eftersom den rånar alla mina pengar.
Vadå lättlurad??

Nelly hade mycket fint, H&M hade mycket fint....
bara att gå in och kika.
Se men inte röra heter det...
Lättare sakt än gjort när dom tutar med 20%-40% rabatt.

Vem tusan har ens kommit på nåt sånt härnt?
En riktig reklam kikka!
Niko förklara att folk dör denna dag för att det är sådana stridigheter om vem som hinner få den nedsatta saken först.

SJUKT!

och jag hade inte ens hört om hela black friday...

1 kommentar:

  1. Haha, japp.. Sorgligt men nu när jag har nätshoppat har blackfriday ruinerat en grundligt..

    SvaraRadera