onsdag 19 november 2014

- Den "perfekta" bilden -

 JAPP!
Såhär såg det ut när vi försökte fota det "perfekta" Julkortet!

 
Jag frågade: Alice  var är pappa? (för att få henne att skratta)
JA då pekar hon ju på pappa.
Såklart, dumma mamma...


Sen hade vi säkert 100 st russin pauser.
"Alice titta hit nu så får du russin snart..."
och mössan fixades också ett X antal gånger...

Sen gick vi igenom hela skogens djurrike...
Men det räkte ju inte att nämna att det finns fåglar utan man skulle också PEKA vart dom fanns..

 Efter en tid rann mina ideer till att få henne att skratta ut och jag tog tag i kameran och lät Niko va den roliga.
Och visst! PAPPA är mycket roligare än mamma!
 Nu är det bevisat!

Men vem har hon lärt duckface av :)

 En sak slog mig dock mitt i pannan då jag gick igenom fotona.
ALLA är ju perfekta!
Det är ett barn vi fotat och inte nån modedocka.
VÅRT BARN!
Klart hon rör på sig, har olika miner och pekar hit och dit.
Varför sätta kraven så högt och muta med russinpaket :D
Hon är ju lika lika fin ändå fastän bilden är lite suddig eller en hand kommer rakt framför linsen..
Världens sötaste lilla tös <3

Note to self!
Bilden behöver inte vara skarp till 100% Paulina för att vara PERFEKT..
..kom ihåg det i fortsättningen!

4 kommentarer: