torsdag 27 november 2014

- Det blir inte alltid som man planerat.... -

Jaja som ni vet så har vi 4 års förlovningsdag idag!
Wohoooo!

Satt hela dagen och kollade på klockan och hoppades att den snart skulle bli fyra.
Nikos fammo skulle söka Alice från Nina och vi skulle fa ut och äta och sen på Hunger Games.

Klockan blev fyra, jag for och söka Niko, ringde Ritva (Nikos fammo) och frågade hur det går med Alice.
Fick till svar att det gick riktigt bra :)
Vi for med Niko och köpte bio biljetterna och körde sedan till Pippurimylly för att äta.
Hann typ bara börja så ringde Ritva att Alice bara gall-skriker, bäst att vi kommer mesamma.
Vi slängde i oss maten och starta hemåt.
Jag måste medge att jag blev väldigt besviken, så besviken att jag av nån konstig orsak bara började lipa.
haha..
Nä men ni som har småbarn förstår.
Det är väldigt sällan man har tid för bara varandra och nu när vi äntligen hade ordnat allt så gick det inte heller.
Nå förstås så var jag ju inte arg på Alice, hur skulle man kunna vara det då man hör henne skrika i telefonen.
Det bara harmade.
Normalt brukar ju mamma och pappa se efter henne men de är som bäst på kryssning så det gick inte.

Nå men vi får ta det en annan gång.

Nu är vi hemma alla tre och bakar lite pepparkakor (läs: äter deg) 
:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar