lördag 1 november 2014

- photoshoot -

Hejsan!

Igår blev det inte nåt bloggat etersom vi var på stugan.
De flesta firade säkert Halloween igår så det var knappast många som satt på datorn.
Alltså är jag den ända som missat att butikerna är stängda idag?!
Jag som hade tänkt storhandla idag fick börja tömma fryset istället.
Nå kanske bra att göra sånt ibland också :)

Idag har jag varit till Nagu för att önska grattis till min pärla Marlene.

Så mycket annat har vi inte hunnit med.
Igår var jag dessutom till läkaren.
Bihåleinflamation igen... höhö..

Köpte hem massor av vitaminer så nu försöker vi bli friska på alla sätt och vis!

 Vad tycker ni om outfiten då?
Mamma höll på att skratta ihjäl sig.. mm lyckat eller? :D

Imorgon kommer det lite video från gårdagen så kika in då!





4 kommentarer:

  1. Vilken härlig känsla i den första bilden!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! :D Jag tycker att outfiten är skitsnygg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nemen TACK snälla du =) betyder verkligen mycket!

      Radera