måndag 24 november 2014

- Andras leksaker är så mycket roligare.. -

Hoppsan HEISSAN!

Jag är hemma redan.
Var till läkaren så slutade praktiken lite tidigare idag.
Tänkte att det skulle vara bra att kolla lite blodprov även på mig när jag varit så mycket sjuk.
Läkarn var av samma åsikt så imorgon blir det blodprov.
Känns bra att kolla allt såhär före resan :)
OCH det är säkert HELT normalt att mamman också får allt som barnet har, men ändå!

MEN till annat!

Igår var vi på Nikos kusins kalas.
ÅÅÅH KALAS <3
Jag som är så sötsugen hela tiden älskar KALAS!

Nikos moster är väldigt duktig på att hitta på en massa gott att bjuda på.
Och så var även fallet igår :)

Alice hittade Milos leksaker och var on cloud nine!



Här är dom nu.. MMMMMMM





Och så Nikos hår förstås!
Förut var det jag som satte massa tid på att fixa håret.. Nu är det tvärtom.. hihi :D
 Så om ni också vill bli snygga i håret så ska ni passa på att fara till Hiusmuotoilua tunteella ännu denna vecka och nämna bloggen!
OKEJ? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar