måndag 24 november 2014

- VITT eller RÖTT -

Mitt stora dilemma just nu är att satsa på en VIT JUL eller en RÖD JUL?
Okej detta år kör vi ännu med gamla pynt men sen då?
Jag har länge tyckt att JO Julen skall vara RÖD!
Punkt slut!
Men nu.. Nu har jag börjat falla lite mer för det vita...
Liksom HELT vitt.

Jag har nog aldrig kört helt rött utan blandat lite.. 
Men liksom i fortsättningen?
Hemma pyntar vi ju Julgranen i alla regnbågens färger typ.
Men vad ska jag börja satsa?
Vitt eller rött?

Vad tycker ni?
VITT eller RÖTT?



3 kommentarer:

  1. Måste nog vara så traditionell att jag ändå tycker att julen är röd ;) men det vita är ju super fint det också. SVÅRT!

    SvaraRadera
  2. Förstår att du har svårt att bestämma dig, båda är fint! Prova på vitt kanske för det är roligt med något nytt? :-)

    SvaraRadera
  3. Har också fundera på samma. Båda är ju fina så svårt att bestämma sig ;)

    SvaraRadera