onsdag 26 november 2014

- 4 år förlovade -



 Imorgon blir det fyra år sedan mannen på bilden knäböjde sig på flyfgälltet i MALAGA!
FYRA ÅR!!
Hur mycket har inte hunnit hända på den tiden?!






Imorgon skall vi faktist göra något bara vi två!
Blir antagligen att fara ut och äta och sen och se på HUNGER GAMES!
 Det var en tid sen sist :)

Om man skulle ha frågat mig för 8 år sedan då vi blev tillsammans om hur mitt liv ser ut åtta år senare skulle jag aldrig ha trott att vi fortfarande skulle vara tillsammans.
Då man blir tillsammans eller "frågar chans" (som det hette då) då man är 14 och 15 år gammla så kanske man inte räknar med att man hittat den "rätta" på första försöket ;)
Men ibland har man tur :)

Nu skulle jag villa att alla ni som läser och är tillsammans med någon skulle berätta med några ord om hur länge ni varit och vad som är bäst med honom/henne.
och efter det så berättar ni även till er partner varför ni är med just honom/henne.
För vem skulle inte vilja höra lite komplimanger :)

 

MEN!
Något som INTE får glömmas är att min kära MAMMA fyller år idag :)

HIP HIP HURRAAA!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar