torsdag 1 augusti 2013

Flower power

BLOMMOR, jag bara ÄLSKAR!
Idag var Marika och kidsen på besök och de hämtade med sig en vacker bukett. Ni kan se bilder nedan.
Alice fick också väldigt fina presenter som vi tackar så hjärtligt för!

Jag sitter och funderar vad vi skall göra på veckoslutet...
Jag vill en sak, gubben en annan!
Vad gör man då?
Dom har ju lovat SÅ fint väder också.
Liver är fullt av val, bara att börja välja, det ena eller det andra.

Jag ser att jag bara har 10% kvar att akkun så skall försöker få skrivet dehär före datorn tar och dör.
För lat för att gå efter laddare kan man ju fråga sig?!?!

Alice har varit grinig idag.
Vaknade 7 och gallskrek och tänkte inte lugna ner sig på något sätt.
Niko kom på majsvällningen som faktist fick henne att somna om.
Tack och lov!
Annors skulle jag säkert sett ut som en panda utan dom där två timmarna som hon sedan sov på vällingen.

På tal om nåt helt annat.
De har blivit mörkt om natten.
Man märker att vi går mot vintern.
Jag blir smått i panik för jag vet inte vad jag skall slänga på mig denna vinter..
Jag går ju fortfarande inte i mina gamla byxor och förmodligen kommer jag aldrig göra det mera heller.
Kilon sitter kvar men jag tror inte det hjälper att jag får bort dem.
Mina höft har ju blivit SÅ mycket bredare.
Och plånboken ger nog inte efter till många nya par byxor..
Hmm, what to do?!?

Men nej nu får jag avrunda och önska er en god kväll!





2 kommentarer:

  1. Tack för att vi fick komma! Så skoj att får hålla söta Alice i famnen o prata med hennes fina mamma. Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Majsvälling kan vara en orsak att hon skriker. De kan ge knip i magen o göra den hård.. had samma me min dotter (6mån). Hjälpte då vi börja me havre o neljän viljan velli. Lönar sej att testa :)

    SvaraRadera