torsdag 15 augusti 2013

Det där med kalas

Hejsan Hejsan!

Det var ju round 2 igår på kalas, denna gång min släkt plus Nikos fammo och faffa.
Jag bakade, städade och vad som nu annat hör till ordnandet så därför syntes jag inte till här.
Bildrena kommer dock idag.

Vi har varit med Alice mommo hela dagen idag.
Först var vi till stan och shoppade.
Mommo köpte MASSA fina kläder åt sitt lilla barnbarn och Vi är såå tacksamma!
I samma väva var vi även till torget och drog hem med oss lite grönsaker.
Det är ju så billigt!
Sen var vi till gammelmommo och plocka lite äppel.
Alices gumor Heidi kom även en sväng dit och sa HEJ!
Var har gubben varit då?
Jo han har haft turen med sig och fått sitta ie tt bord fyllt med kräftor.
Den rackaren!!
Nu är vi dock hemma i hålan igen, alla tre plus Lasse!

Nämen nu före ja glömmer måste jag tipsa er om en fallgrop!
Kolla in där ifall även ni vill falla PLADASK!
HÄR klickar ni så kommer ni dit!
Kanske har ni redan varit där och jag hänger som vanligt lite efter men ifall inte ja då ni... men kom inte om seja att jag inte varnade!
Där finns ALLT!
Och det mesta är faktist rätt så billigt.
Lite Victoria Secrets body mistar och parfymer får ni för en sisådär 9 euro.
Shoppa loss alltså :)






Min kära mommo!


Cassandra, Alice och min kära mor



Niko och hans fammo och faffa


Min "syster", och "bror"! <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar