tisdag 13 augusti 2013

Babyträff och lite annat

ssssnaart brakar det loss!!
Ser riktigt att molnen ropar ÅSKA!
Håller ni pargasbor med mig?
Man kan riktigt känna att hösten är påväg.
Fastän det är varmt så känns det i luften, eller inbillar jag mig?

Har jag berättat att vi skall till Estland om lite mindre än två veckor? Det har jag nog säkert gjort.
Jahaja vi skall stanna där i 4 nätter och bila runt lite.
Ska bli SÅ skoj!
Så det ser jag framemot.
Jag, Nix, Alice, mina föräldrar, och NI får ju förstås hänga med.
Bara internet funkar då alltså.

Från en sak till en annan.
Vi hade en liten baby-mamma träff idag på tre pers.
Jag, Annika och Maria, samt ungarna, Alice, Liah och Noah.
Bilder på de små får ni se i morgon, orkar inte koppla telefonen till datorn.

Nu sitter Niko och är otålig breve mig.
Vi skall börja se på nån film
Har blivit så beroende av Netflix, aj aj.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar