fredag 2 augusti 2013

It´s kind of a nice day

Hej!
Måst passa på och blogga nu så länge fröken sover.
Vilket knappast är länge mera.
Ni är vell vana med inlägg som ploppar upp sent på kvällen..
Det brukar faktist va ända stunden jag har att skriva, inte har jag egentligen tid nu heller men nu får faktist allt annat vänta.
Orkar inte hela tiden springa med disktrasan och hålla allting tip top.

Vi har haft en lugn morgon. Alice ville upp redan fyra på morgonen men tack och lov somna hon om då jag la henne på magen.
Jag är så skeptisk med det där att hon sover på magen.
Det sägs ju att risken för plöstslig spädbarnsdödlighet ökar då.
Men hon sov iaf skönt en stund till breve mig.

Efter det har vi lekt, varit och hälsat på mommo (Alices), och gumor Heidi.
Alices blev glad för hon fick en fin leksak och mamma blev ännu gladare som fick en tidning.
Tassiga gumor som skämmer bort oss<3

Sen kom vi hem och åt lite och traskade därefter iväg till Reimari parkeringen.
Där var nån sorts happening med musik och grejs.
Måst ju alltid checka vad som pågår då det ÄNTLIGEN händer nåt i denna lilla stad.

Men nu.
nej vänta..
nää jag hör nog rätt..
Vänta liiite ALICE, mamma ska bara publicera de här....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar