måndag 5 augusti 2013

Stars

Heja!
Nu kommer lite bilder som jag egentligen lovade redan igår.
Jag har fått en enorm dille på stjärnor.
Förut hatade jag dom men nu har jag ett kärleks förhållande till dom :)
Kan man säga så?

Köpte tyger från jättirätti och så sydde Nikos fammo både lakan och skyddet som var runt sängen.
Dessutom sydde hon lite dynor åt oss som jag visar senare.
Räkna ut att jag typ sparat närmare 80 euro på att köpa tyger och sy själv.
Tja eller jag sydde ju inte då men, ni förstår vad jag menar =)

Sen var vi ju till Ikea också och därifrån släpa vi hem en klädkrok och en hylla.. Klädkroken kom idag upp på väggen och fick koppar på sig.
Jag tycker det blev rätt snyggt!
Fick dessutom mera utrymme i skåpen.

Annors då!
Vi var på en lång promenad idag med Alli, 4.5 km.
Och JA, det är långt. Oftast vågar man inte gå nå långa vägar för att man får bära fröken iaf ena vägen när hon blir otålig i vagnen.
Idag behövd ja faktist inte göra det.
Hade lite träff på gården med en annan mamma då jag kom hem, vilket var skoj!

Men nu hinner jag inte skriva mera :)

See u later!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar