lördag 3 augusti 2013

Augusti, sommar vart tog du vägen?!?

Jag hade tänkt skriva nåt riktigt smart men nu glömd jag bort de?!
 Hur i fridens dagar kan man glömma sånt just NU?
Nååh får vell spara de till nästa inlägg i så fall.

Vi satt och väntade på det fina vädret till tre idag i stugan.
De andra for och båta och vi tänkte bli och sola tills kvällen på stugan och sen hem till natten.
Men vi hittade ingen sol så vi körde iväg till Åbo för att shoppa.
Men si ni sen kom solen, just då man öppnat dörrarna till shoppingvärlden.

Nåja vi var iaf till IKEA och köpte hem lite hängare, en hylla, matstol åt Alli och lite annat smått och gott.
Sen körde vi vidare till MYLLY för att hitta en simppare åt mig.
Ja vet sommaren is soon over, men babysimmen börjar i september och jag kan inte sätta på mej bikinin som täcker bara bröstvårtan.
Ni förstår, dom har ju växt lite.. 
Som allt annat med....

Nåjoo men gissa om JAG hitta nån..
NEJ!
Blir att leta vidare i morgon.
Då skall ni också få se vart vi placerat sakrena från idag.

Men nu är jag faktist trött.
Så gonatt <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar