söndag 4 augusti 2013

För mycket kläder, men inget att ha på sig?

Hej!!

Jag hitta simppare, wohoopp!
Stockmann hade något i min storlek tack och lov.
Lite tassigt när man får söka övredel i storlek 42 o nedredel i 38.......
Nej vet ni, om ni har små bröst, va nöjda!

Vi hade tänkt ta sovmorgon men Alice hade andra planer.
Niko lät mig iaf sova lite längre och gick upp tidigare med Alice.
Vi tog det lugnt på morgonen, smaskade i oss lite bacon och ägg och myste alla tre.
Då klockan slog tolv kom Heidi efter mig och vi for och träffade Marlene.
Länge sen vi synnats alla tre.
Dom där armade sommarjobben förstör sommaren...
Men pengar måste ju tjänas.
Inget nöje att leva på denna lilla mammapenningen heller.

Efter det for vi med Heidi till Åbo. Var meningen och fara med Niko men jag tror han var riktigt nöjd att slippa fara och shoppa.
Simppare hitta jag alltså plus lite annat.
Klänningen nere på bilderna är också ny.
Ursäkta för den dåliga kvaliten men hade inte systemkameran med till mamma och pappa.
Där var vi och bada bastu och åt.

Nåt nyttigt har jag faktist också gjort just, nämligen städat klädskåpe.
Men jag har ett problem, eller jag antar många har det.
Vet ni sånadär kläder som man liksom inte går med men man törs inte slänga dem heller.
Sådana som absolut inte felas något men som man bara inte vill gå med.
Sådana plocka ja nu i tre plastkassar...
Hej MAMMAA inte stör de vell att jag hämtar dom till er?!?! :D
Sen får dom vell ligga där en tid före jag sen faktist slänger dom iaf.

Men nu och pumppa mjölk!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar