torsdag 22 augusti 2013

-so different yet so similar-

Pjuuh!
Nu är nästan allt packat och klart!
JA jag vet vi far först på lördag, men imorgon skall Lasse föras så hinner inte packa då.
Det är massa som skall med,
har redan fyllt en hel kapsäck och Niko har inte börjat packa ännu.
Massa kläder, extrakläder, burkmat, blöjor, trasor m.m!
Tänk hur mycket vi skulle måsta släpa med oss om vi for till Thailand!!
Vill inte ens tänka hur många extrakilon vi skulle ha!

Till annat.

Vi har haft Liisa och Meeri på besök idag.
Meeri är faktist yngre än Alice fastän det inte ser ut så.
Söt tjej med mycket hår:)
Tycker att Alice också skulle kunna få lite längre hår så jag skulle få börja använda rosetter och annat sött!

Vi var och åt till gästhamnen, till oss på kaffe och så cruisa vi runt lite på malmen.
Dagen for snabbt och sen var klockan mittiallt 4 och Niko kom hem.

Efter att vi varit och handlat for vi till Nikos föräldrar och åt foodii!

Hej förresten en fråga som jag önskar mig få svar på!
Tycker ni det är tråkigt att jag rabblar upp typ allt som händer under dagens lopp, eller ska jag fortsätta?
Det är ju trots allt ganska samma saker vi gör varje dag, inget spännande direkt.
Så om ni vill va snälla och ge lite åsikter!
Jag försöker alltid sätta till lite bilder så att det inte blir bara tråkig text.

Men nu i duschen!
Hörs i morgon!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar