lördag 31 augusti 2013

-fields of GOLD-

 Så var det forneldarnas natt!
Det säger åt mig att nu är sommaren över och vi får välkomna hösten vare sig vi vill eller inte.
Men hösten är också fin.
Alla färgranna löv och mörka kvällar.
MYS!

Jag mår smått sämre idag.
Halsen är sjukare och maten smakar inte!
MEN jag hade bestämt mig att jag skall ut och fota idag.
Måste ju passa på före dom skördar.
Så Alice i vagnen, kameran med och så fotografen förstås, han får vi inte glömma, promenera vi till en åker alldeles breve vår stuga.
Jag är så glad att Niko börjat förstå sig på kameran.
Jag själv är lite dålig på att testa mig fram med de olika inställningarna.
Borde faktist skärpa mig och börja studera den bättre.
Men här är några bilder..
Var tycker ni?
Mera kommer imorgon för nu skall det bli rökta räkor!
Vi har tur som blir bjudna på sånt!
Men hörni, ni ska ha en bra kväll.






2 kommentarer: