tisdag 20 augusti 2013

Lämna inte frysdörren uppe kära ni!

 Hi!

Vilket SKÖNT väder det varit idag.
Vi har promenixat en hel del med Alice.
Då vi inte gått omrking har vi lagat mat.

Min käraste hade glömt frysdörren sådär lite uppe så en hel del hade smällt.
Jag har börjat köpa kött som är på 30% och sätta i fryset.
Jaa, nu hade det köttet smällt så nu var det bara att starta hjärnan och söka fram recepten.
Två olika maträtter har jag kokat ihop idag så nu lär vi ha mat en tid framöver.
Alice iskuber hade också smällt så fick mosa ihop nya måltider åt henne me.
Massa bär fick jag ta ut, så nu skall jag hitta på nåt gott till kvällen av sisådär 2 liter jordgubbar.
Lite synd nog!
Jag hade laddat fryset med bär till VINTERN inte så att jag redan NU skulle börja använda dem.
Men, misstag händer!

Men nu skall vi och bada bada BASTU!

PSST!!
Börjar en ny serie idag på tv5. Last resort hette den vel? Verka rätt okej iaf :)


1 kommentar:

  1. Stackars dej. Been there, done that, got the T-shirt.
    Linnéa

    SvaraRadera