söndag 25 augusti 2013

Cloud 9

Här sitter jag på mitt fönsterbräde och ser på den orange-röda månen som sakta stiger uppåt.
Det är jätte rofullt att se på allt uppifrån.
Allt är så mycket tystare här.
Man ser bara bilarna som kör och en skara människor som går.

Idag har vi kört runt med bilen till olika butiker här kring Tallinn.
Om ni nångong kommer hit, så ta med er bilen!
Jag har såå många gånger varit bara i centrum och inte sett något annat än Kaubamaja och Viru keskus, men man missar faktist en hel del.

I alla fall så hitta jag två par högklackade!
Dom vita kostade hela 8 euro och dom svarta var 25.
Det fanns huuur mycket billiga som helst, men förstås inte i den storlek jag ville ha.

Sen fick Alice också MASSA kläder.
Det får vi tacka mommo och moffa för!
Nu kan denna mamma shoppa lite nya byxor åt sig själv i stället när ungen redan fått en hel del!
Jippii!
Nä men på blodigaste allvar så behöver jag faktist byxor.
Annors går jag med rumpan bar denna vinter.

Men imorgon blir det ingen shopping för då ska vi se sandstränderna!
Synd bara att bikinin blev hemma!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar