tisdag 27 augusti 2013

-you only miss the sun when it starts to snow-


Inte varje dag man är inne i en u-båt!
Vi var alltså på förmiddagen till ett museum där det fanns en äkta ubåt som ännu luggit i havet år 2011.
Sen var där allt möjligt annat som har med pang-pang krig att göra!
Intressant!
Man slapp även och "flyga" med en simulator, men u-båten var nog intresantast.
Väldigt mycket ventiler hit och dit och sängar som såg ut att dom var gjorda för 7 åringar!

Aja!
Resten av dagen har jag sprungit som en galning i butiker.
Hittade även Bershka som jag fick smaka på redan i Spanien för snart tre år sedan.
Där hitta jag tre blusar och två par byxor!
Sen hitta vi ganska mycket i Zara åt både mig och Alice.
Bilder på allting kommer då vi kommit hem.
Det som jag harmade mig väldigt mycket att jag hade svårt att hitta byxor som jag fick på mig.
Mina höft har blivit såå mycket bredare efter graviditeten..
Lilla Alice har flyttat på mina ben då hon var i magen :)
Nä, men kilona, dom kan man ju få bort men benen kan i varjefall inte jag flytta närmare varandra och minska på höften.
Men sen igen hej, varför sätta så mycket energi och tänka på nå höft när man istället kan se på vad som man fått istället.
Lite bredare höft gör vell inte så mycket när man fått världens största SKATT!

--------------

Nu har vi för en stund sedan landat i hotellrummet, med magarna mätta.
Imorgon blir det att packa ihop allt och sedan hoppa på båten över till Finland som avgår klockan 13.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar