onsdag 31 juli 2013

Missing the old me

Hej hoo!

Hur mår ni?
Vi har just fått fröken i säng efter 3 timmars skrik i ett.
Ja eller hon var tyst då jag hade henne i duschen.
En till tand påväg eller?
Gav en suppo åt henne men den kom ut som en raket, och lite annat med.
Blev en ny duschtur för mig.
Nu tycks hon iaf sova.
Förra natten skrek hon största delen av natten så vi hoppas på en bättre natt!

---

Håret ja..
Är inte riktigt nöjd nej...
Men det är trots allt bara hår, och det kan man alltid färga om :)
Omväxling gör vell bra, men gillar nog att vara hel blond mer!

----

Idag har vi varit med Nina till Skanssi.
Skoj var det!
Hon går och letar efter neutrala babykläder i storlek 50 medan jag för söka efter kläder i storlek 68!
Oj vad tiden går.
Snart blir Alice 4 månader gammal..
Ingen liten baby mera..
Nej nu skall jag sluta sörja, det är trots allt roligt att se henne utvecklas :)
Och det gör hon minsann med en raser fart.

Gullunge<3

Jag vet att jag lovade fina bilder men tyvärr fick man inte snyggare av fågelskrämman (mej) så nöj er med dessa:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar