söndag 30 oktober 2011

veckoslute förbi

Paulina T4  - Paulina-2168.jpg

Hej!

Dit for det veckoslutet och nu borde man igen ha batteriena laddade, pyh. Jobbade ju idag så nån söndagsvila har det inte precis blivit. Bloggen kommer tyvärr att få lida en aning nu eftersom jag jobbar mornar denna vecka. 7-15 men ska försöka tidinställa. Ja till dagens händelser ännu. Då jag kom hem var det enda packande till höger och vänster. Niko sku iväg med tåget och pappa med flyget till Kina. Jag vill också... Kommer att hålla mor min sällskap hela veckan och det kommer att vara helt super tomt här.. Ovan ser ni förrästen ett foto från fredagens foto shoot me Simon =) De e bra då jag inte själv mera behöver stå o ta bilder utan ploppar in bilder nu o då som han tagit :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar