onsdag 12 oktober 2011

Kirurgi färdigt

Nu ni!! Äntligen är kirurgin färdig. Det blev hela 14 sidor långt. Stackars lärare säger jag bara =) 
Till annat =) Håller på och kollar igenom mina baby foton om ja skulle hitta nå bra som man skulle kunna göra en canvas tavla av. Vi tänkte med Niko att de skulle va roligt att ha foton på när vi var små uppe på väggen ovanför soffan. Roligt att så på fotona då jag faktist aldrig har sett dom förut. Kan bara konstatera att jag i alla fall har varit hemma vid mattiderna då jag var liten.. SÖTA ÖDE vad jag är TJOCK =)



3 kommentarer:

  1. Vitsi vilken kiva idé! :D Tror att de sku bli jättefint! O personligt :)

    SvaraRadera
  2. Du och lasse e söta på bilden :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker oxå att det låter som en kiva idé :)

    SvaraRadera