torsdag 6 oktober 2011

Ifall ni inte kände mej


1. Tre ord varför du sist spydde? Bobba på besök
2. Vad gjorde du 08:00 i morse? Svara på min pojkväns meddelande halvt sovande
3. Vad gjorde du för 30min sen? Så gpå Mentalist
4. Vad hände dig 1995? jaa aa.. tyvärr har jag dålit minne
5. Vem fick dig att skratta senast? Ronja
6. Vilken färg är din borste? Grå full av ljusa hårstrån
7. Vad köpte du sist? En blomma
8. Vilken färg har du på din tröja? Sitter i en ljus morgonrock
9. Var förvarar du dina pengar?  På alla saker jag köpt
10. Hur var vädret igår? Ganska najs tror jag

11. Vad ser du fram emot? Att Niko slipper ut ur milin samt Thailand
12. Snarkar du? NEJ
13. Vad är 15? Ett onödigt tal.. 
14. Vilken skostorlek har du? 38-39
15. Vill du klippa dig? nej jag är redan för kort
16. Är du över 25? ja jag är 165 cm
17. Pratar du mycket?  kanske?
18. Kollar du på O.C? jag kollaDE.. skit bra serie
19. Har ditt namn ett "x" i det? Ända tills jag var 18 trodde jag att jag hade ett x i mitt mellan namn. men tyvärr.
20. Känner du ngn som heter Steve? Icke.

21. Hittar du på egna ord? joo men dom kommer aldrig till ordboken
22. Är du en typiskt svartsjuk person?en aning vell
23. Vad har du för mobil? nokia just nu
24. Vem ringde dig senast? Niko

25. Biter du på naglarna? Ytterst sällan
26. Har du lockigt hår? spik rakt
27. Vilken konsert ska du på härnäst? Jag vissste inte att jag ska på en konsert ?
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? ......
29. Hur många gånger har du svurit idag? Typ 2
30. Vilket ord säger du ofta? Liksom.. alltså.. va sku ja seja

31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? nononono
32. Vad åt du senast? knäck
33. Vad borde du göra nu? fara och sova
34. Har du något smeknamn? Paukku, Inkku, Ina, Pålina, Älskling :D
35. Sover du mycket? tillräcklit
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? What happens in Vegas
37. När var du sist ute? jag var ute just när Lasse rymde när han oxå trodde han var en hund som sku ut o kisa
38. Har du gråtit idag? Nej
39. Är du en glad person? jag anser det ja
40. Har du roligt nu? semi

41. Vad äter du helst? Ribs!! ingen vegetarian här nej
42. Vem var du med sist? fattar inte frågan
43. Vem kramade du sist?  mamma
44. Nämn den bästa personen? börjar inte rangordna några människor.. ni där ute så känner nog på er att ni betyder för mej
46. Vill du flytta? jag vill o ja vill inte
47. Hur ofta borstar du tänderna? Två gånger per dag
48. Är du egoist? absolut inte
49. Gillar du att bada? älskar
50. Skrattar du åt allt? om ja är på det humöret

51. Vem får dig alltid att skratta? Mia 
52. Gråter du när du tittar på filmer? ibland faller det en tår ja
53. När grät du senast? Kanske i går då jag sakna Niko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar