tisdag 11 oktober 2011

Arg

Varför sätter folk energi på att störa sig på andras liv?? Har man inte själv tillräcklit med problem eller? Vi är alla olika och gör saker och ting på olika sätt, varför har vissa så svårt att förstå det? Än en gång är detta MITT liv och jag lever det som JAG vill. Jag är inte skyldiga att svara på era frågor om varför ja gör si och så. Tycker ni ja gör fel så håll det för er själva. Om vi alla skulle vara likadana och tänka lika så sku världen va en jävlit tråki plats. Så låt mej leva mitt liv, ta min bilder, bo var jag vill, och klä mej hur jag vill. Tycker ni om det så får ni gärna kommentera men nå onödigt negativa kommentarer och kränkande vill jag inte ha .. Försvinn från min blogg om ni inte tycker om det jag lägger upp. Jag läser inte heller bloggar jag inte diggar så gör inte ni det då heller. Ni kan ju inte må bra av att skriva sånt som ni gör? Va glada och fastna inte på negativa saker =) Sväng om situationen till er själva? Ni vet själva att ni också har fel men ni vill vell inte att folk påpekar detta? Och ni som skriver anonymt? Sluta med det.

4 kommentarer:

  1. Du skriver en blogg öppet för allmänheten, vad förväntar du dig?

    SvaraRadera
  2. Jag vet, men man kan ju fundera vad man skriver åt andra ändå. Och eftersom jag inte vill ha flera kommentarer angående dom ämnen som vissa kommenterat så tog jag upp det i ett allmänt inlägg så att man inte får flera kommentarer angående pengar och nålar.

    SvaraRadera
  3. Och dessutom om man ska kommentera, behöver man väll inte vara anonym? fegt much? haha :) fin blogg ändå :)

    SvaraRadera