söndag 2 oktober 2011

Dagen kortfattat

Hejsan =)

Nu kommer det inga bilder bara text. Sorry för det..
Som ni säkert förstod på Garderob inlägget har jag varit och shoppat. Var en sväng med pappa och Niko till Mylly och där va nån sorts rea på gång så hittade några plagg =)
Joo förrästen  var första gången på ca 4 månader som jag sov till halv elva.. Kanske man börjar bli normal igen ;D Eller något som heter normal blir jag nog troligtvis aldrig men =) Jag har faktist sakna det att kunna sova länge. Har den senaste tiden vaknat 7 och varit pigg som en tupp..
Efter shoppandet skrev jag färdigt psykka och sen förde jag Niko till stationen. Stackars älskling sitter igen inne 2 veckor.. :/

Imoron är det ledig dag som gäller. Skall fara och föra lite kläder till lägenheten samt EN plastpåse med kläder till klädinsamlingen. Duktiga jag kunde äntligen sätta bort sånt som jag inte helt enkelt går med..
Sen senare kommer en "gammal" barndomsvän på besök =) Ska bli skoj=)

Det var typ allt jag ville seja! Ha en bra kväll och sov gott <3

1 kommentar:

  1. rea? var hitta du de? ja va o där o så bara att sokos had 3+1 päivär ;)

    SvaraRadera