torsdag 13 oktober 2011

Trött

Japp det är vad jag är. Hade hiskelit brott på moron då jag skulle reservera praktikplats klockan 8 och sen hinna till 9 till skolan. Typiska Jobstep (sidan där vi reserverar platserna) blev igen en gång överbelastad och kasta ut mig... Sen satt jag här allt för länge och testade komma in, så tänkte bli försenad från skolan. Körde alltså som en dåre (ifall nån sett mej), jag som annors kör så lugnt då ^^.. Skolan idag hanlade om hur man arbetar mångproffessionellt. Tänker int ens börja tråka ut er med vad det betyder... Nyttan var noll.. Ursäkta nu lärare men jag anser att man lär sig att jobba månproffsigt på fältet inte genom att gå igenom samma disskussion 100 gånger i skolan... Så dagen resulterade i en trött jag med huvudvärk... PLUS att min kära bil igen har något fel och när mamma före den till bilsjukhuset fick jag veta att felet kostar mig över 600€... Tack för det trogna "kupla".. Har ni fått tillräckligt av mitt gnäll ren? Det har jag iaf för nu sticker jag iväg för att sätta upp lamppan. Tjo

1 kommentar: