onsdag 26 oktober 2011

ledig

Konstiga saker händer, hehe.. Min statistik på följare har varit mycket stabil under en längre period men ibland händer det något konstigt, som idag. Som "ny" bloggare går man ju kanske och kollar statistiken extra mycket, så man vet att vad som intresserar och inte intresserar läsare. Nå nu titta jag på den för maybe 7 minuter sedan och konstaterade att folk har varit aktiva och läst fastän jag inte skrivit något idag ännu. Nå sen då jag igen kollade 2 minuter senare så hade antalet unika läsare stigit med 200. Så på 2 minuter hade 200 människor varit in och kollat. Hur kan det gå till att det stiger så snabbt mittiallt... =) Skoj är det förstås men fattar inte riktit.

Till annat!

Idag är jag ledig. Har bara tagit det lugnt och sminkat mej lite inför dagens foto shoot. Nu rann dock sminken bort när jag började se på gamla fotografier (tänkte laga åt moffa en ifolor fotobok). Så ja satt bara och lipa då jag såg på foton från den "gamla goda tiden". Ibland vill man bara vara liten igen.. :/

3 kommentarer:

  1. Jag ska prova kommentera dehär ha aldri kommentera en blogg förut, men.. Nu syns de bara där åt vänster olika månader o förr fanns de allt du ha skrivi som senast, de va mycke lättare att läsa då :) som tips :)
    H.Amanda

    SvaraRadera
  2. Det var säkert jag som drog upp statistiken sådär förfärligt :P Jag har kolla på din blogg typ var femte sekund idag, haha :D

    SvaraRadera
  3. tyvärr kan de inte va duu :D har google analytics som följare och den räknar 2 statistiker. en som är allmänt hur många gånger nån går och se, och en som är hur många unika går per dag... alltså fast du går 1000 ggr så är du bara 1 unik läsare =)

    SvaraRadera