torsdag 27 oktober 2011

bonde söker fru

Paulina T3  - Paulina-1744.jpg



Shit vad duktiga vi var ;) Det var helt bra jumppa-pass, inte alltför jobbit men ändå så att svettet rann ur alla porer (fin beskrivning va).. Men det bästa är nog känslan efter. Man är SÅ stolt över sig själv att man kommer hem och typ springer till närmaste chokladplatta (jag understryker bara mig själv nu).. Plus minus noll med min träning=) Nu sitter jag o ser på maajussille morsian, heter vell bonde söker fru på grannspråke. Skall försöka släng mig i sängen tidigt idag eftersom jag skall upp i moron igen 05.50.. Tidigar mornar är inte min grej. Däremot är jag en nattuggla =) Hoppas ni inte blir alltför störa på det att bilderna jag sätter upp inte har något med det jag skriver om att göra. (inte just nu iaf )

1 kommentar: