måndag 31 oktober 2011

lasse writing


Godmorgon!

Det är Lasse här som skriver. Min mor är just nu på jobb, gullar antagligen med en massa äldre människor och jag sitter ensam i min bur och äter morot.  Mommo var just här och gjorde rent och fint i buren och jag fick till och med en chokladknapp. Varför jag måste sitta i buren förstår jag inte. Mina storbröder (wäinö o woltti) får ju springa runt. Inte är det lätt att vara en kanin. Dessutom håller mamma allti på och gnälla att jag är för fet och att jag borde banta. Vadå förstår hon inte att det inte finns gym för kaniner, eller nutrilet. Nåjoo nu ska jag fortsätta smälla några pepprar hit som protest så kanske hon släpper mej lös sen. puss hej<3

3 kommentarer:

  1. Hur räcks han till tangentbordet????

    SvaraRadera
  2. han hoppar upp på stolen o därifrån upp ti skrivbordet ;D

    SvaraRadera