tisdag 18 oktober 2011

storm

Det blåser där ute, har ni märkt det? Eller rent ut sakt så stormar det. Håll er inom hus om ni inte vill bli trähuvun! (få ett träd  huvudet) =)
Mitt finger är fortfarande sjukt men har iaf slutat blöda så länge jag inte böjer det. Är dock en aning invalid med mittfingre rakt upp. Så nej det är inte med flit jag visar det fingret ifall ni råkar komma imot mej och få ett "fuck you" ;D

Imoron blir det VIRTU.. Jag och en klasskompis skall hålla en sändning via Tv åt äldre människor runt om i skärgården =) Vi ska sätta dom och köra lite bild (låtsasköra) och sjunga lite. Spännande!!
Efter det blir det fotografering igen =) Ska bli skoj men har svårigheter att välja kläder. Tema: höst-sommar? Shorts o läderrock maybe? :D burrr va kallt...

Men nu tänker jag stänga dator och gå och lägga mig. Bloggar på moron före jag far till skolan så kika in! Puss hej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar