tisdag 25 oktober 2011

djurgård

Hej på er!

Nu var det "skolat" färdigt för denna vecka. Imoron är jag ledig och torsdag, fredag blir det jobb. Skoj!! Nu har jag dock ingen aning vad jag skall göra. Städa? Laga mat kanske? Njaa få see vad som smakar bäst. Hundarna borde också slippa på en promenad. Det är så rolit då jag kom hem smygande och öppnade dörren såå försiktit som jag bara kunde så att de inte skall märka något. När de väl märker blir det ett jädrans svansviftande.. Den ena söker en sko och snurrar stolt runt med den. Woltti som ännu är "valp" tar efter wäinö men iställe för att söka en sko kom han med mina underkläder, vart han hitta dom vet ja it?? Sen tog de inte länge som kaninen o skuttande och börja hoppa runt mig. Han stackarn tror vell att han är en hund han med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar