måndag 24 oktober 2011

morning

Paulina & Ronja T2  - DSC_8779.jpg
Fotograf: Simon Hermans
God morgon!


Jag skulle stiga upp 9 idag men av nån konstig orsak var klockan 10 då min inbyggda väckarklocka väckte mig. Då hade jag redan hunnit drömma om att huset brann, jag sökte till president samt att jag flyttade till skogen.. Denna gång vill jag inte att drömmarna skal gå i uppfyllelse. =)
Idag står det massage och fransförlängning på schemat., skönt. Eller massagen är nog inte direkt nån njutning  när ryggen är som ett potatisland. Men nu ska jag ha KAFFE.

4 kommentarer:

  1. Hej, ville bara säga att du har helt jette fina bilder! :)

    SvaraRadera
  2. Och en fråga, din kjol/klänning(?) ser jätte söt ut, var har du hittat den? :)

    SvaraRadera
  3. shortsen är från nelly.com =) kostade i stil med 5 € =)

    SvaraRadera