söndag 16 oktober 2011

Skojig söndag

Hello!!

Hur är det med er? Här är det helt okej, mår lite konstit bara, kanske snuva på gång?
Vet inte ens vad jag skall skriva hit, brukar oftast sätta bilder men nu har jag inte såna så ni får nöja er med text.
På morgonen tog vi det bara lugnt och typ städa lägenheten. Nu skiner den igen =) Njaa den var nog aldrig råddig eller smutsig eller så men har som princip att den skall se bra ut (ni skulle se mitt rum, det är allt annat än städigt) så ja försöker lära mig att hålla städigt.. japp =)
Sen var jag just på en foto keikka? Va man nu ska kalla de =) Aja, men blev fotad iaf. Bilder får ni se (om Simon har lyckats få någo ordentliga på mej ) så fort jag får dom ;D Det var iaf riktit skoj och jag var nervös helt i onödan. Men nu MAAAT.. hej hooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar