torsdag 4 december 2014

VIP kväll i KELOVEE -



Igår var det dags för VIP kvällen (för bloggare) i butiken Kelovee som ligger i hjärtat av Pargas centrum, Malmen.
Var faktist lite nervös, det var ju trots allt första gången något sånt här ordnas i Pargas.


 Nervositeten var direkt borta då jag steg in i butiken och blev hjärtligt välkomnad av Minna, delägare av Kelovee.
Minna berättade lite kort om Kelovees historia och därefter om vad som säljs i butiken.


När jag kom hem märkte jag hur lite jag fotat överlag!
Jag bara gick omkring i butiken med munnen uppe och kollade på alla fina saker.
De hade ju mycket fint!
Det gällde att kolla noga så att man inte missade något :) 

Vill ni kolla deras nätisdor så kan ni klicka HÄR

Vi hade hoppats med Malin på lite fler deltagare, men efter eventet konstaterade vi att vi inte alls var för några :)
Stämmningen var varm och jag tror alla trivdes!
 
Och så bjöd Kelovee på lite smått och gott!

MEN TILL DELTAGARNA!


 På första bilden har vi: RebeckaNina. Andra bilden: the one and only Kristina.



Malins söta SAGA <3



och HELA gänget :)
Tanja,  Åsa, Rebecka, Nina, Malin, (Saga) Kristina och JAG :)
 Vill tacka alla deltagare och Kelovee för en trevlig kväll :)
samt min partner in crime MALIN!
Vi hoppas på flera likadana i fortsättningen!

3 kommentarer:

  1. Tusen tack ännu en gång, det var roligt!

    SvaraRadera
  2. Tack för fint ordnat evenemang! I väntan på nästa... ;)

    SvaraRadera