måndag 29 december 2014

- Outfit || och redo för Thailand -

Hejsan!

Jösses vad dagarna flygit iväg. 
Imorgon åker vi ju till THAILAND!

Gårdagen for åt till det att jag hade kalas åt både min och Nikos släkt.
Fyller ju år imorgon, men eftersom vi åker iväg redan klockan ett så var det lättare att ta stohejet igår.

Idag har vi hållit på sen klockan 8.oo.
Jag var på morgonen till läkaren eftersom min snuva bara blir värre och fick en antibiotika kur för säkerhetsskull.
Sen har vi hållit på och packa resten av dagen.
Herregud dom där Kilona!
Vi har typ 40 stycken mjölkburkar med åt Alice plus 15 matburkar.
Lägg till dit ännu två paket blöjor så!!
Och hon får bara ha 10 kg med sig.
OUH shit!
Kolla just på Finnmatkas sidor att extra kilona inte är så billiga!
Nu har vi försökt kasta om allt så nu ligger typ allas kappsäckar på 22 kg och Alices 11.75 kg :D
Få se om vi får godkännt!

Imorgon blir det ännu att krama alla släktingar och packa in det sista.
SEN bär det av!

Det som inte är så kul är det där flygplanet som just nu är försvunnet.
Jag som hatar att flyga, hatar att flyga ännu mer nu!
Eller hatar är vel fel ord, jag är RÄDD att flyga!
 Men, inte hjälper det att vara rädd!

Men nu och städa hushållet :D

Ni ska ha det så bra!
Jag tar datorn med så nästa gång jag uppdaterar är troligtvist, förhoppningsvis i Thailand.
Instagram uppdateras säkert mer aktivt och där kan ni följa mig på mystrawberrykiss!

Här kommer förresten OUtFIT || från photoshooten. 
 






 

2 kommentarer: