tisdag 2 december 2014

- Plåtning på kommande -

Som ni kanske märkt så tycker jag om att stå framför kameran...
om det går på mina villkor..
Igår fick jag ett samtal från Studio Elite om jag skulle vara intresserad av att komma på plåtning "koekuvaus" eller vad det nu sen heter på svenska.
Efter en liten fundering ringde jag upp och sa att jag kommer gärna :)
Så om två veckor åker jag till Hesa :)
Ända problemet är att jag borde ha med mig högklackade skor...
WHAT?
Jag som knappt äger klackskor kan  iaf inte gå med såna för fem penni!!
SHIT!!!

Jag vet vad jag gör de kommande veckorna :) hihi...

Men vet ni va =)

Roliga är ju att dom ringt min kusin  Arnold också.
Dom hade hittat honom på instagram eller va det facebook :)
Så vi kommer att åka dit tillsammans!

Spännande :)

Arnold har ju liksom allt som krävs för att slippa långt.
SJUKT snygg, lång och  jaa ... helt enkelt helt jävla  HANDSOME <3

2 kommentarer: