måndag 22 december 2014

- ARNOLD | -

Låt mig presentera ARNOLD!

 

Det var alltså Arnold min KUSIN som jag var med till Studio Elite och tog bilder igår.


Hur mycket denna gosse än skulle kunna vara min fästman så är vi kusiner :) 
So no lovebirds:).. hiih
MEN ATTAN HAN ÄR SNYGG!


Arnold är unlike många andra gossar.
Arnold är aldrig ett rövhål utan alltid vänlig, snäll och hjälpsam.
Klart det när han haft en så underbar kusin att se upp till ;)

Arnold är super bra på fotboll och kommer ännu långt!
Googla han vettja!
Han spelar för TPS och är målvakt!


En sak som jag är säker på är att han kommer att gå långt även i modellbranschen!
Se bara på dom här bildrena!

Men hur snygg Arnold än är och hur mycket ni än dreglar så måste jag tyvärr meddela att Arnold redan har en flickvän =)

Sori!

Men vill ni se mera bilder så hoijta :D

och så har Arnold faktist tänkt börja blogga..
Vad säger ni om det ;)

p.s alla bilder tagna av Heikki Huuskonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar