måndag 8 december 2014

- just an ordinary day -

Oj om jag hade nåt smaskigt att berätta men tyvärr.
Har haft en bra dag på praktiken men thats it.
För er som inte vet så är jag nu på barn- och mördarådgivningen i Åbo :)
Så har lyxen att "påta" på massa små bebisar och gravida mammor <3

Men annors flyter vardagen på!

MEN nu tycker jag att ni 500-600 unika läsare som kikar in här varje dag skulle kunna lite kommentera VAD ni gör?
Studerar ni eller jobbar? eller är ni kanske mamamlediga?

Skulle vara HEMSKT ROLIGT att veta lite :)

Jag bits inte... 
eller jaa det kanske inte Niko underskriver men.
jag kan iaf inte komma genom datorn så kommentera på bara :)



Några foton jag knäppte just :)






3 kommentarer:

  1. Jag jobbar heltid och studerar deltid inom samma område :)

    SvaraRadera
  2. studerar till närvårdare :)

    SvaraRadera