fredag 19 december 2014

- ÄNTLIGEN -

ÄNTLIGEN!!
JULLOV!!
Nu är det bara sju dagar jobb ännu och sen blir det THAILAND!

Denna vecka har varit så HEKTISK.
Har läst på tent varje kväll och all extra tid har gått åt till att sköta hemmet och krama om Alice.
Idag skrevs sista tenten och sista uppgiften lämnades in.
Detta firades med FRISSA!
Det rök hela 5 cm från håret eftersom mitt hår mår SÅ dåligt!
TACKET går till butikernas blonderingsprodukter.
ANVÄND inte dem, påriktigt!

Nåja bild på frillan får ni se senare :)
Igår var jag dessutom och sökte hem två helt underbara klänningar.
Jag gör ett samarbete med PUKUNI och har den stora äran att bli fotad på söndag i deras klänningar.
Saara som äger Pukuni och gör alla klänningar själv har gjort en massa klänningar också till slottsbalen!
Så gissa om jag är rädd om dessa två INTE SÅ BILLIGA klänningar som jag släpar till Helsingfors på söndag!

Men hej!
Nu lite tid med familjen! 
Hörs imorgon <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar