torsdag 25 december 2014

- JULEN -

Hej på er!

Har ni haft en GOD JUL?
Vår Jul har iaf varit lyckad.
Förstås skulle det ha varit skönt att sova länge idag och gå igenom allt man fått men klockan 7 ringde klockan och jobbet kallade.

På tal om Julen..
Är du en traditions-människa?
DET är JAG.
Jag är van att Julen skall firas på ett visst sätt med vissa matsorter och jag är väldigt viktig att konceptet är samma varje år.
Vi kanske inte har den lugnaste matstunden men det är så det skall vara.
Och så länge jag har mina morföräldrar hoppas jag den fortsätter lika.

och så paketen förstås :D
Detta år fick definitivt Alice mest och vi kunde än en gång konstatera att vi BEHÖVER EN STÖRRE LÄGENHET!

Men till vad hon fick så återkommer jag i ett annat inlägg!

Förresten!
Ser ni den fina klänningen jag har på mig på bilden?
Jag hade inte på den på Julen.. den är nog lite väl dyr för det.
Men det är alltså en av klänningarna jag fått låna från Pukuni.
HELT LJUVLIG!







6 kommentarer: