söndag 12 januari 2014

- Slutat amma-


Hej på er!

Det är redan söndag?!
Vart far det här veckoslutet riktigt?

Känns som om jag har massor att göra idag och jag ORKAR inte ens lyfta på fingret.
Håller bestämt på att bli sjuk tror jag.
OCH det har jag inte råd med nu.
Nej, nej!!

Jag har förresten slutat AMMA.
Är faktist gnaksa nöjd att jag ammade såhär länge eftersom det såg så dåligt ut i början.
Hade ju så fruktansvärt mycket mjölk så Alice fick i sig alltför mycket alltför snabbt och spytta sedan uppen stor del.

Är faktist lite ledssen över att sluta.
Ni som har ammat förstår säkert vad jag menar.
Du har ju en speciell relation mellan dig och ditt barn då du ammar.
Om man kan säga så =)
Närheten är iaf härlig!

Till en HELT annan sak?
Jag är VÄLDIGT lat på att översätta texterna i finska.
Så nu frågar ja att hur många är det egentligen som skulle vilja ha översättning?

Elikkä olen todella huono (LAISKA) kääntämään tekstit  suomeksi joten nyt kysynkin että kuinka moni teista haluasi että kääntäisin ainakin osan tekstistä?
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar