onsdag 1 januari 2014

-1.1.2014-

Då var det vell dags att önska Gott Nytt År!

Nyåret firades lugnt hos först mina föräldrar och sedan hos Nikos.
 Alice orkade va uppe ända till tolv och sov sedan i ett sträck i egen säng tills halv 8!
Rekord!
Vi kollade med Niko på rakterna från fönstret, inte illa med u tsikt över hela malmen.
Fastän vi bor på första våningen..
Inga nyårslöften gjordes detta år eftersom jag är väldigt dålig att hålla sådana.
Dom brukar ju va i stil med att jag skall träna mera och såvidare..
Men detta år kommer att vara annorlunda på så många vis så jag tar en dag i taket.
Jag börjar ju skolan om några dagar!
Ledssamt...
Tiden den springer maraton igen :(
Men inte mera om det :)
Jag hoppas ni hade en trevlig kväll igår och att ni Mår PRIMA idag..
För det gör vi :D











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar