onsdag 1 januari 2014

-2013-

JANUARI



Hade babyshower :)

 FEBRUARI

 


 Var på ctg lite nu som då eftersom jag hade så mycket sammandragningar.





  Packade väskan till BB.
Ändrade innehåll säkert 4 gånger på den :)



MARS

 


 Firade påsk utan bebis.
Var bomb säkert att påsken skulle firas med lilla Alice i min famn.
'


 Magen växte och växte...

APRIL

OCH SÅ kom hon till världen!

6.4.2013


Det ABSOLUT bästa som hänt mig!


TROTS att jag hade ONT så in i tusan!




Då fröken var två veckor gammal var vi och filmade GIfflar reklam :)

MAJ


Så var det dag för dop



Alice Aleksandra döptes hon till <3



Vi försökte vänja oss vid att vi numera är TRE istället för TVÅ!



Livet fick en helt annan MENING!

JUNI

 

Jag börja känna mig som människa igen :)



CREATELLA fotade fröken :)



JULI


Vi träffade Onni och Petra efter MÅNGA om och men :)


Istället för att fota massa bilder på mig hade min kamera fått en ny TARGET!


Vi va till Fårö! OCh till MARIEHAMN.

AUGUSTI


Fotade bilder på en åker nära stugan.


Fick vänner FÖR livet


Besökte ESTLAND


SEPTEMBER




Vår lilla mirakel började visa mera och mera vad hon tycker om och blev därmed självständigare:)



Första släktfoto med Alice med!

OKTOBER



Gick på sås kurs med pappa <3


Hade roligt på babysim.


Firade Alice 6 månader!!



NOVEMBER



Firade förlovnignsdag <3


Var i HELSINGFORS och besökte FARANG :D

DECEMBER


December har innehållt mycket glädje men också mycket sorg.

Det har varit sjukdomar som drabbat mina NÄRMASTE, operationer och så har släkten blivit en färre.
Jag har också sett glädje i en lyckad operation.
En fin JUL tillsammans med en härlig med galen släkt.



Och denna TÖS var ju med om sin första JUL!


OCH så fyllde jag år :D


Efter att man just lärt sig och skrivia 2013 så böt det år och man får programera hjärnan om!!

TACK för alla er som gjort mitt år till det BÄSTA trots en massa sorliga saker.
Livet är inte alltid en dans på rosor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar