onsdag 22 januari 2014

- FörstockninGGG -

ÅÅÅH jag som trodde jag var på den säkra sidan gällande förstockningar.
Det är ju trots allt tre veckor sen jag slutade amma och NU gör det så he^^^^^^^^^ ONT!
Där är ju inte mycket mjölk men tydligen tillräckligt för att ställa till med en infektion. Eller heter det kanske inflammation??! Vet faktist inte skillnaden på dom två och nu är jag för trött för att GOOGLA!

Iaf så har jag fått pumpa mjölk idag.
Det lilla som där finns då.
Så nu fick dom igen nån sån därn signal att wuppiduu det går åt så nu startar säkert mjölkproduktionen igen!
Nej nej hur ska man få dom att förstå att dom gjort sin uppgift ren.

Jaja det är vell bara att vänta och se ifall febern stiger eller ej!

Men nu ska gubben på datorn så jag säger ADJÖ :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar