fredag 24 januari 2014

- Alice fick en Alice-

Min mommo och moffa ha kommi hem nu!
När jag vakna på morgonen hos mommo och moffa stod de och log mot mig.
Mommo tog mig i famnen och pussade ihjäl mig, moffa börja sjunga MIN sång åt mej.
Visste ni att moffa har gjort en egen sånt åt mig?

Jag fick en docka av mommo och moffa :)
Den heter ALICE.
Mommo sa att hon måste köpa den när det stod Alice på förpackningen.
Sen fick jag också massa kläder!

Nu är vi hemma igen.
Det är tråkigt!!
Inga hundar att pussa på.
Dessutom hade mommo och moffa skåpdörrarna borta så jag kundre dra ut ALLT från skåpen.
Mommo sa att det är tur att dom får nya skåpdörrar snart!
Jag som tycker om att ordna om i skäpen och dra ut allt.
Mamma tycks inte tycka om det.

Imorgon skall mamma och pappa ta mig till en plats som heter CARIBIA..
Dom säger att man kan simma där, men att vi inte ska simma denhär gången.
Där är nån sotrs bröllops tillställning som dom ska på.
Mamma och pappa säger att dom ska gifta sig snart och därför ska vi dit.
Vad månne gifta sig betyder?

Men nu tycker mamma ja ska och sova.
Så godnatt på er :)

/Alice


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar